tobiasw Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Hei! Jeg finner ikke ut hvordan jeg får ut hele lampen til selve skiltlyset på min E39 Touring. Har søkt mye rundt, men kan ikke finne noe om hvordan jeg får ut på touring. Jeg får vippet av selve plastdekselet til å bytte pæren, men ikke hele holderen. Legger ved et bilde, og det viser et skiltlys som de fleste har, men min ser ikke slik ut. http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... ulb_or.jpg Håper noen kan hjelpe
Fliid Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Stikk inn skrutrekker og dytt til siden samtidig som du vipper ut. Sedan. Skal du ha av hele listen, på stasjonsvognen din, så kommer du til fra baksiden. Demonter trekk og skru ut 4 sekskantskruer og demonter hele lsiten.
tobiasw Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Stikk inn skrutrekker og dytt til siden samtidig som du vipper ut. Sedan.Skal du ha av hele listen, på stasjonsvognen din, så kommer du til fra baksiden. Demonter trekk og skru ut 4 sekskantskruer og demonter hele lsiten. Ja, jeg må kanskje ta av den listen rundt skiltlysene for å komme til hele greia?
mudbug Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Noen som vet? Dette er fra TIS 2000 E39 Touring
tobiasw Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Stikk inn skrutrekker og dytt til siden samtidig som du vipper ut. Sedan.Skal du ha av hele listen, på stasjonsvognen din, så kommer du til fra baksiden. Demonter trekk og skru ut 4 sekskantskruer og demonter hele lsiten. Jeg har prøvd nå å komme til skiltlysene fra baksiden. Har vippet ut "verktøyboksen" som henger under luken, skrudd ut 6 skruer (stjerner), vippet ut lokkene til baklyktene og tatt av dekselet som sitter rundt låsen helt nederst. Men allikevel kommer jeg ikke til, hele panelet løsner, men går ikke av, og jeg tør ikke knekke det. Har noen tips eller innspill å komme med blir jeg glad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå