Litjhaug Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Solgte bimmer`n min her i sommer.... Men etter det jeg har fått hørte, er bilen ble til vrak.... men skulle bygges opp igjen.... Så me dette lurer jeg på om noen vett noe..? Her er bilde av den når jeg hadde den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Send "regnr xd59199" og send til 2282... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 @Litjhaug: Utrolig fin tilhenger du hadde der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Takk for det ja Larsen: Vet hvem som eier den, å har sendt mange PM til han. Men han svarer ikke på noen av dem. + at han ikke har vært inne på bimmers siden 7. des. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 vegvesen.no sier: Avregistrert siden 08.09.2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 hmmm...... Var vel da den ble kræsjet det da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Noen som vett med sikkerhet om denne blir bygget opp igjæn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Savner du bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 gjett om.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Solgte du denne og kjøpte deg E36 Compact? Den er lei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Hehe.... du sier noe der.... men hadde ikke tid til prosjekt lengre... + at jeg måtte ha en bil jeg kunne kjøre med om vinter`n.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Det er faktisk sånn at når man selger biler man har jobbet så mye med for å få bra, er det som et slag i trynet når neste eier moser den inn i autoværnet eller behandler bilen dårlig. Tenkt heller positivt, det var bare en 316, nå kan du kjøpe deg 325 eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 blir nok lenge til neste e30 prosjektet.... Får nok å sette fingrene i framover... blir pappa om 5 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Ingen som vet noe om denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå