christianhj Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Jeg har fått problemer med å starte. Merket det i forrige uke når det ble litt kaldere i været. Starteren (motoren?), antar jeg, har en stygg skrape lyd ved omdreing av nøkkelen. Men den starter. Lyden er som en kværnelyd. Det spesielle er at når jeg stopper bilen for å sjekke en gang til, starter bilen problemfritt. Hva kan startproblemet være og er det starteren som er årsaken til kværnelyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Jeg har fått problemer med å starte. Merket det i forrige uke når det ble litt kaldere i været. Det kan være temperaturen, men samtidig kan det være tilfeldigheter. Starteren, antar jeg, har en stygg skarpe lyd ved omdreing av nøkkelen av forsøket etter et par lyder til så starter bilen. Lyden er som en kværnelyd og høre ikke bra ut i det hele tatt. Men når jeg stopper bilen for å sjekke en gang til, starter bilen problemfritt. Hva kan startproblemet være og er det starteren som er årsaken til kværnelyden? Kan være innslaget på starteren, eller slitt startkrans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianhj Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Hva kan gjøres? Skifte starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Hva kan gjøres? Skifte starter? Jeg ville nok sjekket starteren ja - hvis det er innslaget som er problemet, vil du etterhvert slite ut startkransen om du ikke fikser det. Det betyr vel som regel nytt svinghjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå