Morstan Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Noen som kjenner til han eller har handlet der? Og/eller får gode priser? Fant alpha n software der, til carbon innsuget på min S50B32. Men prisen var 999€. Altså ca 8000 NOK. Syns prisen var noget høy og spørr derfor om noen får det billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Jeg har vert i kontakt med de angående Alpha-N jeg også. Jeg har også snakket med Azevedo i USA, har vel nevnt det til deg i en annen tråd også tror jeg, han skulle ha $550 for Alpha-N flash. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 de hadde jo kampanje på boks med chip til 12995 sek.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Ja, men det hjelper ikke meg nå som jeg har boks:-P. Og skal sjekke den siden larsen. Men mener jeg ikke fant noe sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Nei, du må snakke med han på mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Aaaaa, se om jeg finner igjen den siden da:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå