Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har søkt en del på google og her inne men kan ikke finne noen som har hatt samme problem.

det største problemet er at det kommer dugg på vinduet. jeg vasker vinduet så går det noen timer så er det dugg på vinduet igjen dette gjelder alle vinduene mine.

varmeapperate blåser kun varmt selv om jeg har det på kaldt.

Skrevet

Er en ventil i varmeapparatet som har skjært seg fast, dermed står den å slipper inn varmt vann hele tiden. Hadde dette problemet på bilen min og jeg var innom Alf Lie å hørte med han og han tenkte ikke 2 sekunder før han svarte på hva problemet var.. :-) Skal se om jeg finner noen bilder av denne ventilen.. :-)

• 2 months later...
Skrevet

To stk. E32 her i bygda som har samme problem, altså kun varmluft i varmeapparetet. Har sett på selve varmereguleringspanelet at det er en motstand som er brent innvendig, noe som gjør at reguleringen ikke fungerer. Nytt panel, evt. ta kontakt med noen som er rå på elektronikk vil jeg anta blir løsningen her.

Du kan hvertfall plukke ut panelet og prøve å se om du finner et sted det er svidd, så kanskje det kan være årsaken.

Skrevet

Ii tilfelle du vil prøve å bytte panelet vet jeg om et som kan selges. Kjøpt brukt fra Koed, men det viste seg å være feil type. Uten AC riktignok.

Forskjellen er om det er 2 eller 3 kontakter for tilkobling på baksiden. Dette har bl.a. med årsmodell å gjøre mener jeg. Husker ikke hvilken utgave dette var, men det kan jeg sjekke dersom du finner ut hvor mange tilkoblingskontakter det er på din.

Skrevet

Pokker, her må jeg korrigere meg selv. Det skal enten være 1 eller 2 stk. kontakter (ikke 2 eller 3) på baksiden, og den jeg har tilgang på har 1 kontakt, så da er det nok feil utgave dessverre.

Skrevet

ok ser de har et panel til 1000 kr på koed som passer til min bil.

men får ikke temperaturen ned til midten den står rett over. har luftet til den store gull medaljen.

har byttet termostat og er motstand i vifta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...