Hod Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Hei, kjøpte i sommer denne bilen(http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29399686) . Det som er problemet er at jeg syns felgene passer kjempe bra, men de er så jævli kantkjørte(av pensjonisten som eide den før). Har prøvd å finne de på nettet men uten hell, noen som har tips om hva disse kan hete, evt hvordan man bra kan reparere svært kantkjørte felger mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Er verksteder som reparerer sånnt. Kunne sett ut som O.Z eller Enkei eller noe sånnt. Men, koster vel en 1500 pr felg å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hod Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 hehe, snart like dyrt å kjøpe nye sikkert De ligger på vinterlagring nå, men mener å huske at det står mica/mihca ettelleranna på de! Finner ingenting på disse navnene på google, men kanskje noe som ligner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Ligner på OZ Multi spoke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Jeg tipper det er en Mille Miglia felg. Husker ikke noe mer betegnelse enn det, men de virker kjent på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Jeg tipper det er en Mille Miglia felg. Husker ikke noe mer betegnelse enn det, men de virker kjent på en måte. Det kan jeg være ganske enig med deg i etter å ha sett bilde av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå