Garmin Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Selger min bmw 320. Bilen har gått 317 000 km. Har så og si stått i ro det siste året da jeg har vært inne til førstegangstjeneste, men er startet opp ca en gang i måneden. Starter meget lett. Bilen er ikke eu godkjent og er nok best egnet som delebil. Dette pga. rust i kanaler. Motor har litt ulyder og fjusker litt ved pådrag. Parkbremsen må fikses. Litt trøbbel med ABS sensor. Defekt takluke (men den er tett). Bremseslitasjevarsler har brudd i ledning. Det ene parklyset fungerer ikke. Bilen har M3 ratt M3 baklykter Monroe dempere og 40/30 supersport senkefjører (nesten nye) innskrevet og godkjent i vognkort 97-modell facelift grillramme med chrome "E46-look" nyrer. Hvite blinklys forran. Tåkelys. Effektpotte DTM er på bilen, men ikkje godkjent. Kan byttes til originalt eksosanlegg. Følger med hvite sideblinklys i eske. Frontrute er byttet for 4-5år siden(forrige eier). Ledninger til anlegg er lagt opp, men har ikke brukt de selv. Toppdekselpakning byttet. Følger med 2 sett felger: Et sett med slitte vinterdekk på stålfelg 15" og ett sett M5 replica felger 17" 215/45 M+S dekk brukt som sommerdekk. Felgene på bildet følger ikke med. Bilen Selges kr 10 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Har du bilder av de 17" felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmin Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Har ikke bilder av felgene mine, men her er et bilde av M5 replica felger. De skal vell være helt lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmin Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Tar imot bud, men ingen skambud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmin Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Bilen har ikke skilt da den ikke er eu-godkjent. Årsavgift er selvfølgelig heller ikke betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå