Jay-O Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Som topic sier; skal først østover, så vestover igjen kommende helg. Noen som trenger å få fraktet noe smått den ene eller andre veien? Steder langs E39 sørgående og E18 østover er veien, og byer langs er jo bl.a. Kr.sand, Arendal, Kragerø, Sandefjord, Drammen, Oslo, Halden, Karlstad. Og lignende andre veien. Brev, småpakker, deler, kan kanskje strekke meg til felger uten dekk, men smått kan jeg ta meg. Ikke noen uvurderlig Ming vase eller noe knark tull. Dette er en "vennetjeneste" for Bimmers miljøet, men hvis du vil donere en krone eller to til bensin så mottas det med et takk Send meg en PM om du kunne trengt det, og ikke minst hva og fra/til, så kan vi ta info utvekslingen fra der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 flott tilbud, men trenger ikke noe frakt jeg ville bare si takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 4 felger uten dekk i Larvik? 15" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 4 felger uten dekk i Larvik? 15" Tja, hvis ingenting stort kommer med, så er det mulig. Send PM med til og fra, så gir jeg lyd fra meg om det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå