Gå til innhold

E30 316i facelift, m20b25, m3 stoler VS [ikke til salgs mer]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir beholdt, da det var for lite interesse for bilen. Så jeg har ordnet tid og lokale til å fullføre bilen selv..

Vurderer å selge e30en og delene til denne, da jeg ikke har tid eller sted å stå for å få denne på veien.

Bilen er en svart e30 facelift 2-dørs uten luke. Er en del rust i hjulbuer bak (ar vært chromelister på), og et par rusthull i motorrom og under førervindu. Mangler noen lister, fanger foran og bak har jeg ikke. Bilen er trillbar, men er ikke bremser på bilen, og kan ikke slepes. må evt. hentes på henger.

Følger med nye for, og bakskjermer fra koed. Og speedometer til 6-er med 60L bensinmåler.

Ca pris: 4000

Har 325 bakstilling(travers, berearmer og skivebrems) liggende også.

Kan følge med en diff med defekt baklokk. ikke sperrediff.

Ca pris: 2500,-

Har også en m20b25 stående, skal være i god stand. Gikk godt da den sto i bil for ca et år siden. Har vært åpnet og byttet div pakninger (topp og bunnpakning, + div andre mindre pakninger. Har ikke prøvd å startet etter det, da den fortsatt står i stativ. Girkasse følger med denne. Har både getrag 260, og 265, begge kan følge med.

Mangler Radiator.

Kjøleslangene til motoren er ikke optimale, da jeg ikke fikk med riktige slanger da jeg kjøpte motoren, så jeg brukte noen fra en annen m20 jeg hadde, men skal det bli helt skikkelig bør noe av det byttes ut ;)

Hjerne og el.nett følger selvsagt med.

Ca pris: 5000,-

Har fine m3 stoler i sort skinn også.

Ca pris: 3000,-

Delene befinner seg på Os litt utenfor Bergen.

Sender ikke, men kan være behjelpelig med frakt om det ikke er lange biten..

Vil ha bud på alt..

Selges helst samlet, da det nå bare står å tar plass. Ca pris for alt samlet er 12 000, så har dere noe å gå etter ;)

Bilen slik jeg hentet den. Nå står den på hjul og er rullende:

r0wlrdsrn00k8cra9cvw.jpg

M3 Stolene:

ofm16demcc4wzahdbx4j.jpg

Eneste bilde jeg har av motor, slik den står nå:

co7eyb7b6jdlpfukrucz.jpg

Mvh - Ole T

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...