nilsbmw91 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Hei, har problem med støy i ettermontert anlegg. Har kenwood ddx 3028 og focal 5300, men uansett hvordan jeg kobler det blir det støy. Prøvd å dra strømkablene og signalkablene gjennom bilen. Alt er kobla på + - på batteriet bake. Noen som har tips på ka ej kan gå over for å bli kvitt det? Var først kvitrelyd når strømmen fra spiller gikk langst høyreside og når e tok den gjennom bilen ble det dymanostøy. Mvh nils Dyb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Kva slags signalkabler har du? Kva slags side har du lagt signalkabler? Er strømkablene lagt på same side. Kva har du gjort med signalkablene for å sjekke om dynamostøyen forsvinner? (tatt fram spilleren, flyttet på forsterkeren, flyttet på kablene til spiller og forsterker, lagt signalkablene på forskjellige plasser i bilen) Du har justert volum på spiller + gain på forsterkeren rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsbmw91 Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Har prøvd å legge signalkablene tvers gjennom bilen. Ikke nærheten av noe strøm. Har stinger signalkabler. Gain e på det laveste. Spilleren er ute av dasjen har ikke prøvd å flytta forsterkeren. Men syns det e veldig rart å få slik støy når alt av signal e vekk fra strøm. Må hver den plukka opp støy i strømkablene frem til spiller eller til forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Eg hadde litt dynamostøy på ein e34. Det var pga av kablene ved forsterkeren. (den låg løs til å begynne med) Da eg monterte den, forsvant støyen. Støyen kommer antagligt inn på signalkabelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå