BMWsideways Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Hei vurderer å selge mitt 318is prosjekt, pga at jeg ikke rekker å få bilen ferdig før jeg får lappen. Alle foringer er fine, sitter m3 fanger på bilen, m3 speil, nytt simons anlegg, ny bremser rundt om, ny olje (ikke kjørt en km) + + Det er brukt noen timer på den, siden jeg kjøpte den i august. Tatt all rust, inkl under asfaltmatte. Legger opp noen bilder senere. Vil helst selge hel bil. bra sprekk i frontrute, mangler mye interiør. Gått 230k. Kom med bud på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 kan også ta inbytte. evnt del betale med bilen.. Bilder ifra når jeg henta den; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 under oppbygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 sånn han står nuu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 slett tråden... Fikk pågangsmot igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå