Concep Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Selger en 91 525i M50 til en billig penge. Det er snakk om en Diamant svart Sedan med 370 000 på telleren. Den har endel skjønnhetsfeil og rust i kanaler og forskjermer. Motor og girkasse skal være byttet en gang, men det kan jeg ikke bekrefte. Girkassen spessielt er kruttandes god. M50b25 nonvanos motor med ZF girkasse fra M3. Bilen er ikke eu godkjent og har ikke skilt, egner seg vell bedre som delebil tenker jeg. det værste her er rusten. Motor og spessielt girkasse er jo verdt litt her. mellomaksel er også populær for e30 folk som skal ha s50/s54 motor i bilen sin. Sitter senkesett på den, Momo ratt og girkule, samt 540i frontfanger 15'' mim felger på vinterdekk. Cd spiller og brukbare 6x9 i hatthylle. Kan følge med helt nye 18'' MAK Fever R felger for en liten penge ekstra. 7000 uten felger, 9000 med. Må være en grei pris det, da du får 2000 for vraket og sikkert 4-5 for motor og nesten det samme for ZF kassen. Får jeg ikke det skrur jeg den fra hverandre selv, selvom jeg ikke har veldig lyst. Bilder kommer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dallo90 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 kjøper den jeg.... gi meg tlf nr ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanHøyvik Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 meget intresert. sleng bilder over på orjan_hoyvik@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Solgt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå