lurtedeg Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Hei, har en BMW 320i e36 som trekker 3 ampere. Jeg har tatt ut en etter en sikring og funnet ut att det er sikringen til "Radio", men når den er ute har jeg ikke lyd og da trekkes det heller ikke strøm. Når jeg lager dårlig kontakt så knitrer det i høytaleren atme pedalene, og da prøvde jeg å koble av høytalerne bak stereoen så ingen av de kunne være koblet på noe, men likevel knitrer det i den høytaleren når jeg lager dårlig kontakt på sikringen. Så da var spørsmålet, har da min originale BMW en original forsterker som er gjemt inni bilen en plass? og hvor ligger den? Eller er det noe helt annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Det er nok rett og slett sånn det er. De vil knitre når strømmen kommer / går, helt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsladde Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 er vel ikke normalt når han har kobla høytallerne fra spillern om jeg skjønnte rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurtedeg Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Det er nok rett og slett sånn det er. De vil knitre når strømmen kommer / går, helt vanlig. Vet du hvor sånn ca denne forsterkeren er? det kan da ikke være vanlig att den trekker strøm når bilen er av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Neinei, sjekke spenningsfall ? overslag til gods, bare sett multimeter mellom - på batteri og over på karosseri (mener jeg) Skal helst ikke være noe der, ellers er man noe usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå