VassFEITEN Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Heisann, Jeg lufter nå en BMW 318is e36 1997 modell for salg. KAN TA DELER TIL E36 SEDAN I INNBYTTE. Motor og girkasse er i god stand (m42 140hk), er kjørbar og sviver pent. Bilen gikk rundt i november og har tatt skade utvendig på tak, dører osv. Men panseret er helt og uten skade. Dørene er mulig å rette ut. Bilen er komplett foruten skadene på utsiden. Ellers har jeg alt som er av deler inni bilen. Er det noe du trenger så ta kontakt så demonterer jeg det du måtte ønske, og jeg kan sende deler med posten mot at du betaler frakt og forskuddbetaler eller at jeg sender det i postoppkrav og du betaler på postkontoret. Ta kontakt på mail, PM, sms eller ring for info vidar_hetlelid@hotmail.com 467 65 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Gjerne ta bilde av bilen innvendig og utvendig og legg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VassFEITEN Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Jeg har dessverre ikke mulighet til å ordne bilder enda, men det kommer etterhver. Jeg har hele bilen, så bate fyr løs viss dere trenger nie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VassFEITEN Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 FINN-kode: 32685012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå