Hawkon88 Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Jeg har en e91 touring med naviskjermen etc. og en subkasse som står klar med forsterker, konsensator etc. Siden jeg har lyst å sette den i bilen, og beholde naviskjermen uten å fucke opp elektronikken osv. i bilen. hvordan bør jeg gå fram? er strømtyv fra høytalerne i bakdørene eneste mulighet?
Daniel l Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 har naviskjermen RCA/linje utgang? isåfall trekker du rca ledning fra den til forsteker. minus til karroseri og pluss til batteriet
Hawkon88 Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Noen som vet hvor jeg kan sjekke det? Helst uten å demontere hele bilen..
Daniel l Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 du må vel sjekke hvilken som spiller som står i, om den kom original montert så må vel bmw kontaktes, eller finne en fancy side på nettet =) prøvd å google bil, serie og type + original navi ? om ikke kan du prøve å gå inn i equalizer menyen, og har den subwoofer innstillinger bør den ha rca utgang og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå