Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter mer eller mindre slitte 17" sommerdekk som skal brukes til banekjøring/spinning. Må være 35/40 profil og 195-215 bredde. Holder til både i Porsgrunn og Asker (ved Oslo) så dekker et relativt stort henteområde, holder du til på østlandet så ta kontakt!

Bor du i nærheten kan jeg tilby gratis omlegging av nye dekk mot at jeg får de gamle.

• 2 weeks later...
Skrevet

Kor du hold til? Æ har 2 nye nankaang ns2 dekk å 2 ok ultrasport dekk, di kosta jo 1500 kr stk ny (ns2), men du ska få alle førr 2000?:) Di står på 17" TSW felga, så du faktisk kan få med i prisen :P

Di har logge i garasjen å støva ned sia i fjor sommar.

Skrevet

Har oppdatert førsteposten nå. Sending er ikke aktuelt, må befinne seg på østlandet. Dekk med felger trenger jeg eller ikke. Skal bare ha slitte og billige dekk.. Blir å ta turen rundt i de forskjellige dekkcontainerene når snøen forsvinner, men trenger MINST ett sett innen det

Skrevet

Opp! Noen må vel ha noe? Skulle gjerne hatt ett sett nå ASAP så jeg får prøvemontert felger og se hvordan det blir, kan være godt slitt så lenge de ikke er heeelt nede på korden

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...