bJQRN Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Vurderer salg/bytte av min bmw e30 325. Bilen har vært på eu-godkjenning fikk en mangel lapp med en 2'er feil, håndbrekk v/side tar ikke tak. Tar tak i dette så fort jeg har tid. Bilen er ganske bra for rust, det jeg veit om er skjøten bak v/baklys som burde tas ellers har den noe overflate rust. Mtech stoler, sjåfør stolen er stygg mens passasjer har et lite hull. Dørhåndtak sjåfør dør er av, må til noen nye klips å greier. Det er byttet motor og girkasse som ble overhalt, uten at jeg har noe form for garanti eller bevis på dette. Det skal sitte kvasskam med muligheter for opptuning til 220hk ifølge forrie eier. Bilen er senket, men ikke godkjent i vognkort. I mitt eie har jeg skiftet vifte motor, olje, oljefilter, plugger, luft filter, radiator slange, bremseklosser, effekt anlegg, slure kobling på vifte, poweflex foring & batteri. Km stand på motor er ukjent, mens karosseriet har rundet 300. 17" sommerfelger, slittebakkdekk, 15" hvite orginal felger med bra piggdekk. Starter og går selv i 20 blå. Tenkte meg rundt 30 lapper, evnt bytteforslag med mellomlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 intressert i reint bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Interessert i bytte mot min 320 e46 1998? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bJQRN Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 bytteforslag sendes på pm, med info og bilder av bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Sitter det m50 motor i denne da? siden det er kjede på den Greit å skrivi i annonsen, så får du sikkert flere int:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 ja vil jeg også vite, imed at du sier at d er kjede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bJQRN Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Beklager, det sitter en m20b25. Så da kommer tydligvis lyden fra noe anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikSchwabe Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Er denne solgt? vist ikke send info/bilder til did-94@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bJQRN Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Fått noe bud på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bJQRN Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Nei har ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bJQRN Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 fortsatt til salgs, opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mju92 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Intrisert i bytte ? http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1329518967. Om du betaler omreg på mondeon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bJQRN Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Bump, selges til 25k inkl omreg til førstemann da jeg aldri rekker å få ordnet håndbrekket før fri omreg går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bJQRN Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 oppopp omreg gratis omreg 17.03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå