Concep Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Selger en god m50b25 med ZF girkasse fra M3. Her får du med ALT som trengs for motoren står nemlig i en e34 som følger med. Bilen er komplett og kjørbar, og står på MIM felger og 540 frontleppe, sota baklykter, momo ratt, osv. ALT for prisen av m50'n tenkte meg 7-8 lapper Du tar motor og girkasse som du vill ha. Selger deler fra bilen Kaster den på dynga og får 2000,- ergo du kan få nesten gratis motor her, hvis du selger unna litt deler. TIDENES deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Så det du egentlig selger her er en E34 med mim felger og 540 frontleppe, sota baklykter, ratt osv.. og den står montert med en M50B25 med ZF girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Liker å se på det motsatt vei jeg ! Men ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Opp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobaja Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 kan by 6k! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Da kan jeg si att jeg har bud på 8k ! Så sorry mac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halllon Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Har du denne fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå