Farrukh M Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Selger min trofast e34 525ia 1993 mod pga kjøp av ny bil. jeg har hatt bilen i over 5år og tatt ordentlig gått vare på den. bilen har Ac shnitzer styling (mangler front leppe pga knakk den) bilen har stått må i ca 6mnd og den trenger litt pleie, trenger nye foringer(finner billig og bra på ebay)og kosmetik (kan se på bilder) sorte AE med us blinkelys,Klare tåkelys,led baklys, supersport rustfrit eksos fjernet cat ,tårnstag, Senkedemper med fk 75/45 senk ,sportsfilter i org filterhus og chip EBC yellostuff klosser med turbo grove skiver (slitte skiver)og sjelden felger fra 850/850csi..sikkert noe jeg har glemt. El vinduer foran ,soltak, automat med sport/vinter/øko program. bilen skal må på eu.kontroll og trenger nye foringer og bremser. bilens motor lyd taler for seg selv, eksos har ordentlig grom bmw lyd.(er like kjapp som e60 530D til 245km/t). jeg har byttet olje hver 10K. byttet girolje 3 ganger i mitt eie. bilen er kjørt ca 165.000km på teller men det stemmer ikke. den har kjørt over ca 300.000 Selger meget rimlig/billig er åpen for bud. Bilder: http://s1244.photobucket.com/albums/gg572/Farrukh86/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Har du en ide til ca pris? Bedre om du kommer med an anntydning enn att jeg kommer med ett skambud. Mvh Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 jeg forlanger 22000kr for den. Den er ordentlig god bil men trenger foringer (risting) og litt kosmetikk. aldrig kjørt over ca 25000 omdr ved kald motor. Kan nevne at orginal Hella spoiler med bremselys er tatt av men følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå