BmwM-power Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Noen som har noen gode tips på hvordan jeg skal legge på gul lyktefilm på min e34 ? Hva jeg burde bruke osv ?
BmwM-power Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Selvfølgelig JulianS , men nå spør jeg hvordan det bør gjøres når jeg skal legge den på å hva jeg burde ha for slags utstyr KOM MED TIPS!
JulianS Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Greit å ha en liten bløt plastik sak å dra den ut med bare...
NeonMuffler Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 er ikke rakett vitenskap akkurat, legg på folien og dra ut luftbobler med myk plastskrape. kan bruke varmepistol rundt kanten for å få finere kanter
Hawkon88 Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Kantene og de minste luftboblene pleier å gå seg til når du har brukt lyktene litt, da filmen blir varmet opp av dette. En myk plastskrape og en skarp tapetkniv gjør nok susen. Jeg anbefaler LaminXfolie. Det var hvertfall smal sak å montere "smoked" film på e91 min.
BmwM-power Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Så man skal ikke bruke vann eller noe , sånn som med film til rutene ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå