AreGar Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Legger min 1998 modell 2.5 TDI Quattro ut for under 100 000 kr. Det er 25 000 kr billigere enn neste sammenliknbare på finn. Denne står nå på 262' km Kunne tenkt meg å fått denne skiftet ut med en stasjonsvogn med bensinmotor og nytt kjøkken så kom gjerne med (fornuftige) bud Antar at de fleste bilentusiaster vet hva en Audi A8 er, men kanskje ikke alle har prøvd en? Dette er en annen verden av komfort enn en 3-serie eller 5-serie Fantastisk innvendig plass og digert bagasjerom, får fint plass til barnevogner og handleposer og hva det måtte være (se bilde), i tillegg med 4x4 kommer man fram hvor man vil. Har en 2.5 TDI motor og den er jo som kjent ikke det beste Audi har laget, denne har derimot allerede havarert og blitt bygget opp på nytt hos Møller for par år siden, så her trenger man ikke være redd for TDI motoren Dette kan selvfølgelig dokumenteres. Drivstofforbruket er nesten ikke til å tro, jeg har kjørt denne bilen på ~0.7 på 15 mnd, dog med en del langkjøring. Har kjørt Kristiansand --> Sandefjord på 0.57 ifg computer, tror ikke det er langt unna sannheten etter km-telling/fylling. Kan nevne at bilen er produsert i aluminium og dermed er helt rustfri og selvfølgelig vil den forbli rustfri Tar gjerne innbytte i BMW / Audi / Mercedes, helst stasjonsvogn (og kanskje en morrobil, men ikke si det til kona....) og med bensinmotor. Prisklasse innbytte 0-98000kr da jeg ikke har noe penger å legge ut. E39 eller E38 er spesielt interessant... Trenger bensinmotor da vi ikke lengre kjører mer enn ca 1 mil pr tur, og da blir denne bilen bare stående her til pynt for naboer. Prisantydning 98000,- Svarer på PM / Epost / I tråden / SMS , også på anrop om mulig, men det har jeg ikke alltid mulighet til å svare areg10 (a) student.uia.no - 467 88 222 Legger ut alle bildene fra finn og noen til i høyere oppløsning her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Er den chippa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreGar Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Nope, ingen chip her. Det er kanskje litt å hente ut med en chip, men det er ikke noe jeg har tenkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreGar Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Ingen som føler seg fristet? Er bare nesten dans med djevelen når det er 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Hadde den ikke gått så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreGar Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Ligger jo en på finn som har gått nesten 400 000 km , så de tåler å gå en stund. Motoren er overhalt på 212 000 km slik at den ikke raser snart slik som disse dessverre gjør på rundt 200 000 km.. Girkassa fikk også en runde i Polen 1,5 år siden (235 000 km ca), og ikke minst full inspeksjon/service på 218 000 km til 5000 € i Tyskland. Og selvfølgelig rustfri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Er den rustfri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreGar Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Ja vil påstå det Aluminium ruster ikke så mye at det gjør noe..hehe.. Har forsåvidt sett A8 med store korrosjonsproblemer men det kommer nok av dårlig oppretting etter skade, ingenting slikt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreGar Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Bumper oppigjen denne. Tar gjerne delbetaling i form av en morrobil, E36 cab? 525 (535????? *sikle*) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Intressert i en E39, 520iA 1997' ? Pm for bilder og mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreGar Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Opp igjen. Tar innbytte men trenger noen kroner mellom grunnet eu-godkjenning av andre bilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreGar Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Gir denne et løft. Bilen har fått ny olje og nye bremser/klosser foran siden sist. Innbytte i billigere bil interessant. Tar også fornuftige bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreGar Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Går for 85 000 kr ved rask og grei handel. Innbytte interessant men ikke til fantasipriser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaze Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Heisann er bilen solgt? Vurderer å selge min 730 v8 E38 1994, og kjøpe A8.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreGar Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Den er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå