Gå til innhold

Audi A8 Quattro selges / Byttes i BMW * Mange bilder *

AreGar
 Share

Anbefalte innlegg

Legger min 1998 modell 2.5 TDI Quattro ut for under 100 000 kr.

Det er 25 000 kr billigere enn neste sammenliknbare på finn.

Denne står nå på 262' km

Kunne tenkt meg å fått denne skiftet ut med en stasjonsvogn med bensinmotor og nytt kjøkken så kom gjerne med (fornuftige) bud :)

Antar at de fleste bilentusiaster vet hva en Audi A8 er, men kanskje ikke alle har prøvd en?

Dette er en annen verden av komfort enn en 3-serie eller 5-serie ;)

Fantastisk innvendig plass og digert bagasjerom, får fint plass til barnevogner og handleposer og hva det måtte være (se bilde), i tillegg med 4x4 kommer man fram hvor man vil.

Har en 2.5 TDI motor og den er jo som kjent ikke det beste Audi har laget, denne har derimot allerede havarert og blitt bygget opp på nytt hos Møller for par år siden, så her trenger man ikke være redd for TDI motoren :) Dette kan selvfølgelig dokumenteres.

Drivstofforbruket er nesten ikke til å tro, jeg har kjørt denne bilen på ~0.7 på 15 mnd, dog med en del langkjøring. Har kjørt Kristiansand --> Sandefjord på 0.57 ifg computer, tror ikke det er langt unna sannheten etter km-telling/fylling.

Kan nevne at bilen er produsert i aluminium og dermed er helt rustfri og selvfølgelig vil den forbli rustfri :)

Tar gjerne innbytte i BMW / Audi / Mercedes, helst stasjonsvogn (og kanskje en morrobil, men ikke si det til kona....) og med bensinmotor.

Prisklasse innbytte 0-98000kr da jeg ikke har noe penger å legge ut. E39 eller E38 er spesielt interessant... :)

Trenger bensinmotor da vi ikke lengre kjører mer enn ca 1 mil pr tur, og da blir denne bilen bare stående her til pynt for naboer.

Prisantydning 98000,-

Svarer på PM / Epost / I tråden / SMS , også på anrop om mulig, men det har jeg ikke alltid mulighet til å svare ;)

areg10 (a) student.uia.no - 467 88 222

Legger ut alle bildene fra finn og noen til i høyere oppløsning her:

02.JPG

03.JPG

04.JPG

05.JPG

06.JPG

07.JPG

08.JPG

09.JPG

10.JPG

11.JPG

12.JPG

13.JPG

14.JPG

15.JPG

16.JPG

17.JPG

18.JPG

19.JPG

20.JPG

21.JPG

22.JPG

23.JPG

24.JPG

25.JPG

26.JPG

27.JPG

28.JPG

29.JPG

30.JPG

31.JPG

32.JPG

33.JPG

34.JPG

35.JPG

36.JPG

37.JPG

38.JPG

39.JPG

40.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger jo en på finn som har gått nesten 400 000 km , så de tåler å gå en stund.

Motoren er overhalt på 212 000 km slik at den ikke raser snart slik som disse dessverre gjør på rundt 200 000 km..

Girkassa fikk også en runde i Polen 1,5 år siden (235 000 km ca), og ikke minst full inspeksjon/service på 218 000 km til 5000 € i Tyskland.

Og selvfølgelig rustfri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...