Julian Sommer Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Traff et tre sidelengs med min 525 i natt. Så da blir det litt skruing fremover Alle delene i forstilling var fabrikknytt i Desember. Har ikke fått den opp og sett hva som er ødelagt enda, men er vel hvertfall bærearm, casterstag og stabstag. Styringa fungerer på høyre hjulet. Men når høyre hjul peker rett frem, peker venstre hjul slik som på bildet. Det sitter også 5cm for langt inn og for langt frem. Send gjerne PM hvis du har forstillingsdeler liggende! Etter jeg dro ut igjen fremskjermen for hånd, så dekket ikke skulle skades under tauing: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Aoch! Det suger! Håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Helt og holdent min egen feil som ikke kjørte helt etter forholdene, men takk for det Har jo delebil under snøen et sted, så mangler bare et sted å drive. Men hadde også vært greit å kjøpe delene jeg trenger løst, da det blir et prosjekt i seg selv og få løs noen deler fra den nedsnødde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 hehe, er fort gjort, lettvint med delebil da ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg har ei komplett forstilling til e34 liggende. Står på en svensk bil. PM om interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå