espulus Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Har i det siste kommet en knirkelyd fra bakdemper(ene) på min E60, og lurer på om det kan være fra en støvmansjett eller lignende, eller er det demeperen(e) som må byttes? Har en del liggende i bagasjerommet som veier en del, men det skal de da tåle? Ikke lenge siden demperene ble byttet.. Anyone?
2000Touring Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Sikker på at det er knirking i demper? Det er ikke knirkeforinga da?
espulus Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Skrevet Januar 13, 2012 Det jeg er litt usikker på.. Når jeg presser ned bakenden, så knirker det.. Ikke mye, men litt. Ved kjøring er knirkingen mer merkbar! Hvordan kan jeg finne ut om det er foringa eller demperen? Sikkert et dumt spørsmål ..
2000Touring Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Hjalp en kamerat med å finne ut at det var knirkeforinga. Da tok vi av hjulet og beveget bakstillinga opp og ned. Kjente og lyttet til der lyden kom fra
espulus Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Okei. Får vel prøve dette i dag. Hvordan byttes denne foringa?
2000Touring Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Sender bilen på verksted Eller du må kjøpe/lage deg et utdragerverktøy. Søk på dette forumet under knirkeforing og/eller knirkeforum DIY, så får du en del treff.
espulus Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Hehe, tenkte jeg kunne gjøre dette selv, hvis det ikke var store jobben ^^ Men blir vel å sende den på verksted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå