Lex-Talionis Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Hei. Driver å skal koble ledningsnettet på motoren min nå. Skal kjøre datasprut, men kjører dette sammen med org motornettet. De kontaktene jeg trenger å finne i nettet mitt er til: TPS og trigger følereren. Er jo en en del kontakter til overs, men vet ikke helt hva dem er til? ER flere som er 3 stikkers så vet ikke hvem av dem som skal hvor:( Skal det sitte sånn rund smultring kontakt på noen av pluggledningene på m20? Hvor sitter turteller på motoren? Her kommer bilder av kontaktene jeg ikke vet hva er, er også en tynn tynn ledning. Er denne til oljetrykksbryter? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Altså, det er de 3 stikkers kontaktene jeg ikke vet hva som er hva dynamoledningene og sånn har jeg orden på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Har du sett på http://www.e30.de/? Ligger noen skjemaer over el.nettet til e30 der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Skjønner ikke et ord tysk,så blir vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 ingen?:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå