Partygamer Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Hei! Da var det vell min tur til å komme med spørsmål som dere kanskje kan svare på Har akkurat kjøpt meg E39, 97 modell og har smått om smått planer om å oppgradere lyden i bilen. Skulle gjerne hatt bedre lyd i orginalanlegget, og helst ein sub. Har original business CD RDS spiller, uten CD veklser eller noke i bagasjeromme. Bilder nedenfor spm: Korleis får eg bedre lyd i orginalanlegget? Blaupunkt? Får eg lydsignal fra blaupunkten til forsterker som skal drive sub? Er det lydinngangar på blaupunkten? AUX, Ipod, etc Her er nokren linkar til kva eg meiner: DIY fra StigJ Blaupunkt THA 475 PnP Kabler 1 Kabler 2 Basspakken eg har tenkt meg Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 PH9860 - nr 4 til venstre fant såklart ikkje eit bilde av den eksakte modellen ellers, og klarde ikkje å laste opp eige bilde.. -.- Ser slik ut hos meg også, berre uten ledningane som er til blaupunkten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Bak: Original spiller: Dette er den med CD spiller istaden for kasett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Jeg har en THA-475. Denne har jeg liggende under førersete, da jeg kjøpte for kort kabel, men om du legger den bak til bakasjerommet er egentlig ett fett.. Den har lyd inn, og lyd ut.. Slik at du kan koble inn annet en cd-spilleren, og koble deg ut på en annen forsterker til og drive sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Takk Takk! Det neste som skal kjøpast til bilen er THA-475 Merka du forbedring i originalhøytalerane ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå