teexeln Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 jeg har byttet rele til pusserne. pratet med en fyr på gs som sa jeg skulle slå på tenningen for då å dra ut er rele om gangen for å finne det rette, det gjorde jeg å pusserne stoppet rett opp omtrent. så skrudde jeg av tenningen å satte inn det nye releet men nå skjer det ingen ting.. pusserne står parkert rett opp og er helt død.. håper virkelig noen av dere vet hva det er som gjør det?. tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baslek Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Sjekk at rele'et du satt i er helt likt, like mange pinner, og samme tall på pinnene. Også kan du sjekke sikringer F1 (30A) og F26 (5A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 tusen takk for svar! ja sikringa va gåen, så der er ikke rett rele jeg har fått, begge har fem pinner og samme tall på pinnene men det nye er grønt og det gamle er lilla.. så enten er det nye ødelagt eller så er det en forskjell på de, for alt funker med det gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Jeg byttet begge releene på min e39. Da var begge de gamle, og begge de nye lilla. Kjøpt hos GS. 141 skal det stå på dem tror jeg? For de av dere som lurer, så kan også vindusvisker motoren også fucke det til slik at viskerne funker, men parkerer midt på ruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå