haakon6 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Står her enda etter at useriøs kjøper ikke gir lyd fra seg ...
haakon6 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Selges med mellomaksling så man kan bytte om fra 4 trins til 5 trins . Gi bud
Knut O E61 Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Dennne kan jeg kanskje bruke. Er det den varianten med 10 bolter på topplokket? Hvordan er det med clutch-hus. Det er vel ikke integrert? Følger det med? Hva med girstang, clutch og travers? Lekker den olje? Bor ikke i Oslo, men jeg skal til Gardermoen om en ukes tid.
haakon6 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Dennne kan jeg kanskje bruke. Er det den varianten med 10 bolter på topplokket? Hvordan er det med clutch-hus. Det er vel ikke integrert? Følger det med? Hva med girstang, clutch og travers? Lekker den olje?Bor ikke i Oslo, men jeg skal til Gardermoen om en ukes tid. Lekker ikke olje men har stått på lager noen år nå . Det er med gir stang og mellom aksling . Kan få tatt bilder av den iløpet av helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå