mongo Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Heisann! Jeg har en Bmw e46 320i 1998 modell, For og gjøre det simpel så lurer jeg på hva som skjer om jeg resetter obc, kommer jeg til å resette alle verdier og kanskje ikke få start på bilen, eller vil den bare resette alt det som har med km. utetemp feilkoder osv? Håper dere forstår hva jeg mener og kanskje noen kloke hoder kan hjelpe meg
mongo Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Er det kjøre kjørecomputer du mener ? Ja det er det, Onboard-Computer
bimmer325ia Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Er det kjøre kjørecomputer du mener ? Ja det er det, Onboard-Computer Okei tror ikkje den skal vere noe fare med og resette eg har reset kjøre computeren og har ikkje hatt noen problemer med det
bimmer325ia Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Er det kjøre kjørecomputer du mener ? Ja det er det, Onboard-Computer Okei tror ikkje den skal vere noe fare med og resette eg har reset kjøre computeren og har ikkje hatt noen problemer med det men her kan du se for og vere sikker http://www.bmwe36blog.com/2007/03/31/bm ... d-secrets/
mongo Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Okei så dere tror det at selv om jeg resetter denne vil alt være som før, altså starte og gå som den skal ?
bimmer325ia Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 ja eg tror det men eg vill ikkje love noe men vist du snakker med eit bmw verkstad så kansje du får svar men er ikkje sikkert, di vill helst gjøre sånne ting selv
mongo Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 ja eg tror det men eg vill ikkje love noe men vist du snakker med eit bmw verkstad så kansje du får svar men er ikkje sikkert, di vill helst gjøre sånne ting selv Okei, men takk for svar uansett, skal nok altids få det igang igjen shu, om uhellet med at den ikke starter
mongo Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 da er den resatt og alt like vell med bilen! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå