Janthomas Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Som tittel sier, noen som har tenkt seg på DHB(Danmarks hurtigste bil) i år da? Er vel noen gromkjerrer her inne som må ned å få kjørt seg? Fleste vet vel hva dhb er, men for de som ikke har hørt om det kan de ta en titt her: masse info + lang god film:) http://vmax.dk/article/78885 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Blir fjerde året mitt på rad der nede! Ser du holder til i Skien, det betyr kanskje at du drar med Kim og gutta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Var der i 2010 med kim og de, vet ikke om det blir med de i år! men ned skal jeg uansett! hadde ikke store bilinteressen sist jeg var der så er vel litt kulere nå som den har vokst enormt:D Hvis det er endel fra bimmers som skal så kunne det jo kanskje gått ann å organisert seg litt, og havna i en stor vill gjeng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå