Thewiz Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 Sender ikke, må hentes. Blir bare pakk å sende dekk/felg via post.
OnkelLat75 Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Hadde egentlig tenkt å kontakte deg for å se på de i helga i forbindelse med Harrytur til Sverige, men plutselig ble det til Danmark istedenfor så da ble det ikke no av det. Men skal tenke litt mer på det og si ifra om et par dager. Vet du om det ennå går ekspress fra Fredrikstad til Krsand, som de kanskje kunne ha blitt sent med?
Thewiz Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Det er bare å ta kontakt Har dessverre ikke oversikt over om det går ekspress fra fredrikstad til krsand.
BimmerE46 Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Beklager, 2500 med er laveste jeg går. Var det ikke 2500 med dekk du kunne selge de for? Møte meg i rakkestad på mandag, så tar jeg de.
Thewiz Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 Det høres bra ut! Møtes i rakkestad på mandag så skal du få dem til 2500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå