helland Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 viewtopic.php?f=6&t=176234&hilit=m635 er ikke dette motoren min? isåfall står det noe om forsterket register her....
Jørgen Lie Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Haha, for en gjeng dere er Blir det mere "höydare" med updates her nå, så er det påkrevd 4-punktseler, hjelm og livsforsikring som gjelder for latter av høy grad, samt fall fra sofa, via bordkant med hodet og rett i gulvet pga latterkrampe
helland Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Hehehe.. Må jo prøve å holde humøret oppe, forstår fortsatt ikke helt hvordan jeg klarte å ikke bli sur etter bare 4 runder på banen Men men.. kjenner det kribler i fingrene etter å demontere bunnpanna nå, men tviler på at det blir tid før evt på søndagskvelden
Pedi Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Da satser jeg på at det kommer masse bilder søndag da...
helland Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Da satser jeg på at det kommer masse bilder søndag da... Hyggelig at en som er såpass oppegående, nøye, og interessert person følger med Pedi! Hadde det ikke vært for den tråden din, hadde jeg IKKE fått nok motivasjon til å fortsette med engang etter havariet Når jeg trilla av banen så tenkte jeg at denne kommer til å stå noen år... Vet jo ikke hvor mye som er galt, men finner nok ut det ganske snart! Så er det jo bare å få en oversikt over hvor mye jeg må ut med Så forhåpentligvis ikke så lenge til det blir bestilt deler heller
Pedi Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Klart jeg følger med, er ikke bare min egen E28 som er morro - jeg koser meg med andres biler også. Og elsker bilder, men det vet du jo...
_anders Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Vet hvordan det er. Kjørte 7 runder på bane me m5'en før rådebanken var et faktum jeg. Nytter ikke å bli sint det blir ikke i orden igjen av det.
helland Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Vet hvordan det er. Kjørte 7 runder på bane me m5'en før rådebanken var et faktum jeg. Nytter ikke å bli sint det blir ikke i orden igjen av det. Var vel noe i ufta som M5`ne ikke tålte den dagen sikkert Rå bil du har Anders !
_anders Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Vet hvordan det er. Kjørte 7 runder på bane me m5'en før rådebanken var et faktum jeg. Nytter ikke å bli sint det blir ikke i orden igjen av det. Var vel noe i ufta som M5`ne ikke tålte den dagen sikkert Rå bil du har Anders ! Var på Rudskogen på juli det skjedde meg
helland Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Vet hvordan det er. Kjørte 7 runder på bane me m5'en før rådebanken var et faktum jeg. Nytter ikke å bli sint det blir ikke i orden igjen av det. Var vel noe i ufta som M5`ne ikke tålte den dagen sikkert Rå bil du har Anders ! Var på Rudskogen på juli det skjedde meg syntes jeg hadde hørt om det før ja hva skjedde på lånke da ? gearboks ?
Pedi Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Skjer'a? Du må droppe flatfylla i dag, og hive deg i arbeidsklærne... Er jo innom Bimmers og sjekker altfor ofte nå for å se om du har fått lavpanna av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå