Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Haha, for en gjeng dere er :lol: Blir det mere "höydare" med updates her nå, så er det påkrevd 4-punktseler, hjelm og livsforsikring som gjelder for latter av høy grad, samt fall fra sofa, via bordkant med hodet og rett i gulvet pga latterkrampe :lol:

Skrevet

Hehehe.. Må jo prøve å holde humøret oppe, forstår fortsatt ikke helt hvordan jeg klarte å ikke bli sur etter bare 4 runder på banen :shock:

Men men.. kjenner det kribler i fingrene etter å demontere bunnpanna nå, men tviler på at det blir tid før evt på søndagskvelden :x

Skrevet
Da satser jeg på at det kommer masse bilder søndag da... ;)

Hyggelig at en som er såpass oppegående, nøye, og interessert person følger med Pedi! Hadde det ikke vært for den tråden din, hadde jeg IKKE fått nok motivasjon til å fortsette med engang etter havariet :) Når jeg trilla av banen så tenkte jeg at denne kommer til å stå noen år... Vet jo ikke hvor mye som er galt, men finner nok ut det ganske snart! Så er det jo bare å få en oversikt over hvor mye jeg må ut med :) Så forhåpentligvis ikke så lenge til det blir bestilt deler heller :)

Skrevet

Klart jeg følger med, er ikke bare min egen E28 som er morro - jeg koser meg med andres biler også. Og elsker bilder, men det vet du jo...

Skrevet
Vet hvordan det er. Kjørte 7 runder på bane me m5'en før rådebanken var et faktum jeg. Nytter ikke å bli sint :) det blir ikke i orden igjen av det.

Var vel noe i ufta som M5`ne ikke tålte den dagen sikkert :)

Rå bil du har Anders !

Skrevet
Vet hvordan det er. Kjørte 7 runder på bane me m5'en før rådebanken var et faktum jeg. Nytter ikke å bli sint :) det blir ikke i orden igjen av det.

Rå bil du har Anders !

Var på Rudskogen på juli det skjedde meg :wink:

Skrevet

Rå bil du har Anders !

Var på Rudskogen på juli det skjedde meg :wink:

syntes jeg hadde hørt om det før ja :lol:

hva skjedde på lånke da ? gearboks ?

Skrevet

Skjer'a?

Du må droppe flatfylla i dag, og hive deg i arbeidsklærne... Er jo innom Bimmers og sjekker altfor ofte nå for å se om du har fått lavpanna av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...