helland Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Her har det skjedd mye... Grunnet mange prosjekter, så har jeg blitt nødt til å ta noen valg. Bor i boligfelt med en enkel garasje, og da blir det vanskelig med en bruksbil, og 3 bilprosjekter, MC, og snøscooter... Siden jeg har verksted på hjemplassen (gårdsbruk) så har de eldre i familien krevd at det ikke kan stå så mange biler der.... Har fått krangla meg til lagringsplass for 2 biler der, så dette betyr at jeg må fjerne en.. Siden jeg har den originale M535ien fra 86, som jeg rett og slett ikke klarer og kvitte meg med, og den sist innkjøpte 635csi`n fra 82 vil jeg også ha. Begge disse to er biler jeg har "drøt" om siden jeg var ganske liten.. Så da.... må nok denne vike, så den siste uka har jeg demontert alt som er av M5 (bakstilling,framstilling, osv) Denne har nå fått montert M535i understell og motor, og har i skrivende øyeblikk vært på EU-kontroll. Fikk feil på lekkasje på servoslange, mangel av ett eksosoppheng, og en skadet bremseslange. Så dette er nok utbedret i løpet av helga, og forhåpentligvis godkjent på mandag.. Jeg har valgt å ikke tatt bilder og oppdatere tråden her med dette, siden jeg skal selge den, og rett og slett ikke har hatt tid til det.. Bilen er vel egentlig allerede solgt, hvis det ikke oppstår noe uforutsett (så vidt jeg har forstått) Men hvis den ikke blir solgt i løpet av neste uke / jula blir den lagt ut på finn.no Selges ferdig eugodkjent (ikke godkjent med motor i vognkort) -M30b34, med fabrikksny topp (gått max 5000km etter montering) -getrag 260 -Komplett med M535i understell og bremser -M5 leppe -M-tech hjulbuelister -M-tech vinge -Blått M-tech interiør i stoff -Nye brilleforinger, nye traversforinger i powerflex, og nye bremseslanger bak. - Bilen har forholdsvis lite rust på karosseri, det som er å nevne er batterikasse, litt på jekkfester og noe overflate her og der.. skjermene foran er litt ødelagt etter for store hjul på banekjøring.. ligger bilder i tråden.. Bilen er som sagt holdt av inntil videre, men hvis den ikke blir solgt til vedkommende, legges den ut for bud over 50000,-
helland Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Skrevet Desember 20, 2012 Da er denne solgt, og kommer nok ny tråd ? Er ganske sikker på at denne blir tatt vare på, og blir meget pen etterhvert ! Over å Ut Mvh Mr.Ubesluttsom
Stale_H Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Jeg er altså ny eier, og bilen blir ikke lenger sennepsgul. Får vel lage en egen tråd om den etterhvert. Ståle
Pedi Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Grattis Ståle, håper du lakkerer den opp igjen i samme farge...
Stale_H Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Den blir nok blå Pedi, men en litt nyere bmw farge enn arktis blau. Tror og håper det blir et "ok" utseende.
Pedi Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Spennende.... Gleder meg til å følge bilen i en ny tråd...
Stale_H Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Blir nok ikke like spennende som tråden din, men vi får gjøre et forsøk
Mjørgen Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Kult:) hvilken blå farge blir D da? Skal du sette istand m88 da?
Morty999 Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 m88n står nok ikke i den bilen forhåååpentligvis står den i garasjen min snart!
Stale_H Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Kult:) hvilken blå farge blir D da? Skal du sette istand m88 da? Gikk for ei nyere bmw farge, tiefsee blau metallic, om det blir en passende farge vil tiden vise:p blir shadowline, gs coilovere å 8,5-9,5x17 ac schnitzer hjul, alt dette har jeg liggende og m5 leppe og vinge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå