JarleGa Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Har problemer med E30èn, begynnte på fredag. Var ute å kjørte, og skulle opp en laaaaang, meget bratt og glatt bakke, men kom da ikkje helt opp og skled baklengs ned igjenn. Vel nede stoppa jeg bilen og sto i ro en stund, men når eg skulle videre virket det som om eg kun får 1. eller 2. gir. Kjørte slik 4-5 km stoppa bilen prøvte alle "gir", av og på med teningen og kjørte videre da med et varsel lys i dash bordet, ca slik: (!), og da fikk eg 3. gir og bare det... Så etter nye 3-4km virker alt normalt igjenn. Bilen virka og fint hele helgen. I dag når eg kjørte på jobb var det samme prosedyre med 1.-2. gir i 5 km. men ingen varsel lys... kan dette være et nød program? har jeg bare en løs ledning en plass?? Eller??? 90` 325iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Fremdeles problemer... Fikk 1. når jeg reiste fra jobb, men stoppet etter noen hundre meter og parkerte en halvtime, og etter det fikk jeg varsel-lampe og 3. giret hele veien hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Sjekka olja og, verken for mye eller lite der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 kom og gikk i dag og, varierer mellom nødmodus, låst i første og vanlig... følest som en dårlig kontakt en plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå