Gå til innhold

93 modell 520i touring selges.

e34oze
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Legger nå bilen ut for salg. Er rimelig drittlei av alt som heter bil, og denne står rett og slett og plager synet mitt.

Bilen er en 93modell 520i,touring vel og merke. Av farge er den lyseblå metallic,bilder kan sendes om ønskelig :)

Kilometerstand er 236 000 ca om jeg husker rett. + - det vertfall.

Servoen lekker olje, har ikke sett noe på det pga jeg driter fint i hele bilen. Lekker utrolig mye, så er nesten 100% sikker på at det er slangen på undersiden av servotanken, ergo det er lett og fikse.

Den har vert ute for en liten utforkjøring ( ingen skader på bilen ). Men det kom vann i den, så gulvteppet er ganske vått for øyblikket. Satt akkurat i en garasjevarmer, så regner med dette blir go knall. Bilen har angel eyes også.

Bremselys,ryggelys,tåkelys,nærlys,parklys og langlys fungerer utmerket.

Er tilnermet nytt batteri på bilen, bremseskiver bak er nye. Står på 4 piggdekk ( hakkapelita7 ), ikke mange pigger bak, men funger utrolig nokk meget bra. Framme er dekkene supre.

Motorrom og motor er igrunnen det som ser og er strøkent på hele bilen, og fungerer utmerket. Om bilen står på tomgang lenger en 15min, så stiger tempen veldig, men det er rimelig vanlig med desse bilene har jeg hørt. Motoren er M50B20 med 525 eksosannlegg. Er en liten lyd bak ved kjøring på humper og lignende, er litt usikker på hvilken foring dette er. Bilen skulle vert på EU i August.

Men fra spøk til revolver, så fungerer bilen fint. Den starter i tykt og tynt og drikker ikke mye bensin. Målte den til akkurat 1l på mila.

Står skilt på bilen. Følger med litt deler, M5 dørtrekk,midtkonsoll,LMM og en kasse med masse interiørdeler.

Selges som rep.objekt til HBO over 4000,-. Kan selges med sommerfelger med nye dekk, men da stiger nokk prisen litt. PS: ikke felger på bildet.

vq43hezb36g5joapujru.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...