Cervin Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Heisann, lenge siden jeg har vært aktiv her men trenger litt tips av kyndige folk igjen. Og da er forumet akkuratt hva jeg trenger. Jeg har hatt en Kenwood KDC 7024 men nå er spilleren gammel og liker ikke cd'er lengre. Den begynner å bli utdatert også så det er tid for en ny. Først kan jeg si hva jeg har, og hva jeg vil ha. Jeg har strukket 2 sett med RCA bak, til 2 Forsterkere. 1 4 kanaler som er til front og bak (har ikke koblet frontene på, så de går ennå på spilleren). 1 2 kanaler som er til sub. Har byttet komponensett bak, og skal bytte foran, men ha originale dører utenpå. Har også en sub i bak. Det jeg ønsker er følgende: Kan ikke være større en 1DIN 2 sett RCA ut, helst 4v. USB i front til iPhone, helst Bluethooth. CD spiller som fikser det meste. God lydkvalitet Ønsker også DAB, men ikke å legge opp ny antenne. Prisen så lav som mulig, rundt 1500. ¨ Brukt er en mulighet. Har undersøkt litt på noen Kenwooder, men må velge mellom DAB/Bluetooth og 2 sett RCA. På torshov ble jeg varmt annbefalt en LG, som han mente de hadde solgt i bøtter og spann. Men det er LG, jeg har ingen gode erfaringer med LG. Hva mener forumfolket? På forhånd tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cervin Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Ingen som kan komme med noe tips, eller erfaringer med LG spilleren. Etter hva han på torshov sa så burde det i allefall være noe her som har den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Alpine og Pioneer er sikre valg når det gjelder spillere. Andre spillere hadde ikkje eg gidda å sett på. (iallefall ikkje til ein normal prisklasse) Du må jo ha spiller med 3 utganger. Du skal jo ha høgtalere framme, høgtalere bak + sub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Pioneer er en sikker vinner med lett menny system å bra lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå