Gå til innhold

vikingens e30 touring 325 prosjekt! bilen er skakk:(


Vikingen
 Share

Anbefalte innlegg

kjøpt meg en fin fin touring etter min mening :D en org 325 i

lp2mkgmvx1wsh2osxl3u.jpg

t4554t0g6fkdag6gk9h7.jpg

bytta en vippearm og bilen er straks eu ok!

wabxm7e7qf9a1951t18o.jpg

lite triks med lufting på m20 løft opp bare fronten =)

1ko3b18ij50wih7dxbyp.jpg

er m merker på den men tror ikke det er noen mtech på den har hvertfall ikke finni noe info om dette og er heller ingen styling på den

det store spm er hva je skal bygge!

blir nok ingen overladning da BT er så strenge på ombygning av sånt på biler med katalysator på...

blir avstemning av hva slags motor folk ønsker og se i denna bilen, dette er bruksbil og motorbytte skal bli godkjent driver å leter litt etter en billig touring som kan bli banebil også etterhvert =) vil bare ha touring! har hatt 2 dørs i ca 3-4 mnd og skal bare ha touring tror jeg:P

planer:

motorbytte usikkert hva (avstevning)

lakk

senk

litt div annet småplukk

godkjenning hos BT

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er eu godkjent =)

avventer flere stemmer før je begynner på søknad, akkuratt nå er v8er det som er stemt fram:P

ganske sikker på at dette skal gå igjennom hos bt etter noe lett research=)

bare spent på hvordan jeg må gjøre det med ekspansjonstang/spylervæsketank/batteri/bremsekraftforsterker/abs osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325iS 2693 M20 B27 6 Registerreim 265nm / 4000 155 (210hk) / 4800

denne modellen ble laget i touring etter den infon jeg har funnet, vet ikke om den ble levert i norge riktig nok, men har fått ja på å sette i en m30b35 i en touring, den touring landa desverre på taket før ombygget ble gjennomført :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325iS 2693 M20 B27 6 Registerreim 265nm / 4000 155 (210hk) / 4800

denne modellen ble laget i touring etter den infon jeg har funnet, vet ikke om den ble levert i norge riktig nok, men har fått ja på å sette i en m30b35 i en touring, den touring landa desverre på taket før ombygget ble gjennomført :/

Aha, men da skal det vel gå gå greit ;)

Den er kjip!

Men uasnett hvilken motor du velger hadde det vært morro og godkjent det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har det gått opp en del på sugetrim stemmene her

sugetrim er dyrt, men vis det blir sånn så blir det dbilas innsug hvertfall for det er tuvgodkjent, så blir det kansje 2,7 stroker med chip =) så godkjenner bilen med dbilias innsuget bare da er vel rundt 20 hk ekstra da.

driver for tida og styrer med søstra mi sin boble motor som har fått olje i bensina og litt div småplukk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekka mye om sugetrim og sånt no, blir for dyrt og vansklig å få co krava til og gå som det skal hver gang. hadde sikkert hatt økonomi til det men planlegger og bygge en volvo amazon til morfar min i 70 års gave så går litt der også =)

er usikker på om jeg skal ha is lippe eller rieger leppe med catkiller?(kansje noen andre forslag)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter å ha lest at kimmit har fått klarsignal uten noe spess om syklus test så prøver jeg meg på 325i Turbo! turbo og kompressor(overtrykk) har fasinert meg sia je begynte å trimme bil men har krangla litt med bt på tidligere biler om det, men prøver igjen nå=)

tida vil vise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

fikla litt med bilen på¨jobben og har finni ut at bilen har vært på taket en tur... taket er skakk.

når je begynte å lete fant jeg "rester" av skaden i fronten og flere andre småsteder...

driver å prater med forrige eier osv håper på en løsning:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

ble vraka fløtta motor understell osv over på en 2 dørs :(

taket var veldig skada under sparkelen... rusta langs hele tak skjøten omtrent på h side + at det var skakt.

har ny tråd på 2 dørsn. men ble ingen touring denne gangen desverre, men pga stooor intr for turbobygg så fant jeg ut at det var bedre og gå for noe uten kat krav =)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...