Vikingen Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 kjøpt meg en fin fin touring etter min mening en org 325 i bytta en vippearm og bilen er straks eu ok! lite triks med lufting på m20 løft opp bare fronten =) er m merker på den men tror ikke det er noen mtech på den har hvertfall ikke finni noe info om dette og er heller ingen styling på den det store spm er hva je skal bygge! blir nok ingen overladning da BT er så strenge på ombygning av sånt på biler med katalysator på... blir avstemning av hva slags motor folk ønsker og se i denna bilen, dette er bruksbil og motorbytte skal bli godkjent driver å leter litt etter en billig touring som kan bli banebil også etterhvert =) vil bare ha touring! har hatt 2 dørs i ca 3-4 mnd og skal bare ha touring tror jeg:P planer: motorbytte usikkert hva (avstevning) lakk senk litt div annet småplukk godkjenning hos BT mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Artig og se at flere velger E30 Touring framfor, 2-dørs og 4-dørs! Er samme med meg, vil bare ha touring, vet ikke hvorfor, men syns de er utrolig pene! Men har trua på M50B25 jeg! Passer mer eller mindre bolt-on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 hvordan det passer er ittno problem alt går =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 bilen er eu godkjent =) avventer flere stemmer før je begynner på søknad, akkuratt nå er v8er det som er stemt fram:P ganske sikker på at dette skal gå igjennom hos bt etter noe lett research=) bare spent på hvordan jeg må gjøre det med ekspansjonstang/spylervæsketank/batteri/bremsekraftforsterker/abs osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Hvilken dokumentasjon skal du bruke for og vise karosseristyrke på denne? Etter hva jeg vet ble vel touring levert med bare 170hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 325iS 2693 M20 B27 6 Registerreim 265nm / 4000 155 (210hk) / 4800 denne modellen ble laget i touring etter den infon jeg har funnet, vet ikke om den ble levert i norge riktig nok, men har fått ja på å sette i en m30b35 i en touring, den touring landa desverre på taket før ombygget ble gjennomført :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 325iS 2693 M20 B27 6 Registerreim 265nm / 4000 155 (210hk) / 4800 denne modellen ble laget i touring etter den infon jeg har funnet, vet ikke om den ble levert i norge riktig nok, men har fått ja på å sette i en m30b35 i en touring, den touring landa desverre på taket før ombygget ble gjennomført :/ Aha, men da skal det vel gå gå greit Den er kjip! Men uasnett hvilken motor du velger hadde det vært morro og godkjent det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 skal godkjenne det uansett =) er litt nøye på å ha en godkjent veibil så je slipper værra nervøs for å bli stoppa osv åsså masse skruing for å vise den osv, og itte minst vis det skulle skje noe så har man pengetrøbbel lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 nå har det gått opp en del på sugetrim stemmene her sugetrim er dyrt, men vis det blir sånn så blir det dbilas innsug hvertfall for det er tuvgodkjent, så blir det kansje 2,7 stroker med chip =) så godkjenner bilen med dbilias innsuget bare da er vel rundt 20 hk ekstra da. driver for tida og styrer med søstra mi sin boble motor som har fått olje i bensina og litt div småplukk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 sjekka mye om sugetrim og sånt no, blir for dyrt og vansklig å få co krava til og gå som det skal hver gang. hadde sikkert hatt økonomi til det men planlegger og bygge en volvo amazon til morfar min i 70 års gave så går litt der også =) er usikker på om jeg skal ha is lippe eller rieger leppe med catkiller?(kansje noen andre forslag) mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 etter å ha lest at kimmit har fått klarsignal uten noe spess om syklus test så prøver jeg meg på 325i Turbo! turbo og kompressor(overtrykk) har fasinert meg sia je begynte å trimme bil men har krangla litt med bt på tidligere biler om det, men prøver igjen nå=) tida vil vise! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 fikla litt med bilen på¨jobben og har finni ut at bilen har vært på taket en tur... taket er skakk. når je begynte å lete fant jeg "rester" av skaden i fronten og flere andre småsteder... driver å prater med forrige eier osv håper på en løsning:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Hva sjer/Sjedde med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 ble vraka fløtta motor understell osv over på en 2 dørs taket var veldig skada under sparkelen... rusta langs hele tak skjøten omtrent på h side + at det var skakt. har ny tråd på 2 dørsn. men ble ingen touring denne gangen desverre, men pga stooor intr for turbobygg så fant jeg ut at det var bedre og gå for noe uten kat krav =) mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå