Bambo Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Da døgnet mitt aldri endre opp med å ha mer enn 24 timer vurderer jeg selge 142'n min til noen som kan gi den verdig oppfølging.. Har stått avskilta siden 2006/07 ca. Har desverre starta ruste noe mens den har stått. Ene buen starter bli små dårlig mens den andre har overflate rust. Noe små høl der bakskjermene møter kanalene. Gulv og kanale er bra, litt overflate som burde sandblåses ellers slipes ned. Samme med gølvet. Men null høl eller tendens til høl. Bra innerskjermer. Brønner bak ble sveisa rundt 2004 ca. Ble sveisa inn ny på venstre side og fjerna den på høyre. kommet noe overflate rust her da det har vært rått baki der. LAvbueskjermer forran som er rustfrie. Interiøret er svart og noe slitt. 14" alu med piggfriedekk. B20 motor. Starter og går. Er fint kjørbar, men bør gå over bremser da den som sagt har stått lenge.. Bilen har å vært lakka opp igjen rundt 03/04. Ble lakkert Massey Ferguson rød... Men etter en spyling nå i dag ble den nesten rosa i farga... Er forresten kun Valdres kjørt så har aldri gått på salta veier. Spør og grav for mere info.
Bambo Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Flere bilder: Dørtrekka ligger i bagasjen, så den er helt komplett.. Har bud på 6000kr på PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå