xzeron Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Begynt å restaurere is min =) er en god del jobb å gjøre, men liker å pirke var en del rust så har noen timer med sveising =) Kjøpte bilen for 1,5 år siden hadde den i 1/5år før en eldre dame kjøre inn i siden på fronten min =/ De eg driver med nå er å sveise rust å bygge om bak stillinga til stor huse diff =) De som skal på som eg har liggende nå er: Hella engle eyes Stor huse sperre diff sorte baklykter K-sport m3 vinge M-tech front Mye mer Bilde frå første økt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Hehe, se der ja. Like mye rust som 324d'en tror jeg du aldri finner på denne her hvertfall, haha. Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Hehe var den så ille ;P skal følge med på linken din å se framgangen på den =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Litt rust veising =) De var et rust hull som viste seg å vare litt mer spredning en hva eg hadde trudd =) Så var det å kappe ut. Sveising: har er de ferdig sveiset og sveise praymer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Lyktene som skal på bilen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 I dag så blei de mest ryding etter sist økt, men fikk kappa ut litt av kanalen for å så vor ille rusta er =) plana var å få kappa ut alt som skal kappes ut før helga slik at eg kan sveise mye til helgen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Ser bra ut:D fortsett med bilde, masse bilde! Gjørne ifra rust til sliping, til sveising, grunning, fremgansmåte og hvilke stoff du bruker osv:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Yess de skal bli vætø =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Vorte litte jort i det siste er jo so forbanne kalt for tiden jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå