eirikbg Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Selger nå prosjektet mitt pga tidsmangel. *Rustflekk ved framvindu. *Den vanlige rusta fremme ved kanalen (bilder). Ellers er gulvet helt. *2 små rusthull i kassene bak i bagasjerommet. *Litt rust i bak skjermen. *Mangler teppe inni da dette måtte fjernes etter at bilen ble stjålet tideligere. *Mangler framskjermer som bildene viser. *Mener jeg kastet fram fangeren også. *Eksosanlegget er også klart for dynga, men så fortjener bilen ettermarkeds eksos uansett. *Gasspedal festet bør sveises opp igjen da dette er løst. Startet og kjørte for 3 uker siden. P.s: Bilen er selvfølgelig avskiltet for øyeblikket. GI BUD!!!
m-alpin Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Pris ser du for deg for ikke å komme med skambud?
eirikbg Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 For å være ærlig så aner jeg ikke hva en sånn bil er verdt. Jeg tar meg ikke nær av skambud. Bare sleng ut hva du vil så skal jeg heller være så ærlig å svare viss det er for lavt
eirikbg Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 gir et bud på 5000,- Det er notert!
Anbefalte innlegg