Hopen Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Vurderer å bygge turbo istede for sugemotor av S38 strokeren min. Tenkte da å selge bunndelen, med strokerveiva, råder og smiddstemplene og kvasskammene. Ser for meg 700-800hk? Har 3.8topp som er portet, electromotive tec gt som koblet for s38. Så jeg tenkte å få tak i 3.6 bunndel å bygge på. h-profil råder og smiddstempel, men hvilken type? Hvilken kompresjon? Dyser? turbomanifold? Funker orginal kammene bra? Noen som har et bra oppsett eller anbefaling? Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå