Shorin Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Hei, Noen som kjenner en/flere dyktige personer som kan polere bil i Trømsø-området? Trenger det ikke nå, men tenkte å få gjort det skikkelig til våren. Tenkte på DITEC men flere her mente det var like greit å få en god polering ++ Selv er jeg ikke så erfaren med dette så jeg ser helst at en erfaren person tar jobben i første omgang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Hei,Noen som kjenner en/flere dyktige personer som kan polere bil i Trømsø-området? Trenger det ikke nå, men tenkte å få gjort det skikkelig til våren. Tenkte på DITEC men flere her mente det var like greit å få en god polering ++ Selv er jeg ikke så erfaren med dette så jeg ser helst at en erfaren person tar jobben i første omgang... Sjekk ut www.detailersclub.no , der kan du legge inn "jobb ønskes" og se om noen kan påta seg jobb på bilen din MYYE bedre enn Ditec, kan ikke sammenlignes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Snakk med Pavlo (svensken) på Trondsen Bil/Auto. Deres bilklargjører. Han polerte bilen min i høst. Meget flink. Han Har visst jobbet for og med Autoglym i mange år. Mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå