opelodd Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 er det noen som vet hvilke opplysninger det er mulig å få ut av motorkoden på m50 motorene? og kan de spores tilbake til opprinnelig bil(med reg nr/rammmenr?) grunnen til at jeg lurer,er at jeg skal sjekke om det er orginal motor i bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 de tar vel motorkode når bilen regges i norge? sjekk med SVV/bt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 det er fult mulig:) ta med nummer til bmw norge så kan di sebde en forespørsel:) gikk på m5 motor til en kompis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Går fint det. nummeret står nede med venstre motorfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Vet ikke om det er interessant men du kan også sjekke om det er byttet speedometer og hjerne i den. Speedometertest. Hold inne resetknappen til km teller. Vri tenningen i hakk 1 mens du holder reset knappen inne i 3 sek slipp knappen og slå på parklys Følg med tallene i km teller I sekvens 4 får du opp noen tall. Det er fem eller syv tall. Det er siste tallene i chassinr.til bilen som speedometeret er org. levert sammen med fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelodd Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 oki. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå