mitsugto Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Hei igjen! Har en E39 523IA 97mod. Når jeg slår av tenningen, begynner varmeapp å gå av seg selv, lyset på displayet til varmeapp er på, men viser ingenting, ingen reaksjon på knappene når jeg trykker på de. Lyset på girspaken står på. ( bare P) park. Tok ut pannelet til varmeapp for å få vekk støvet. Kjøpte en ny/ original "motstand" til varmeapp, men alt er akkurat som før, ingen forandring. Er det mulig at "motstanden" er dårlig selv om den er helt ny og orig????? TAKK FOR HJELPEN!
killarinc Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Høres ut som den går i rest modus når du skrur av tenningen? Er en knapp det står rest på som bruker opp varmen som er igjen i apperatet når du har skrudd av tenninga.
Bmw_325i_ Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 jeg bytta det såkalte "pinnsvinet" på gamle e39'en jeg hadde. men da blei alt bra igjen. ta en tlf til Gs bildeler å prat med en av verkstedgutta avd bud. dem har peiling
Kure Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Høres ut som motstand problemer... viewtopic.php?f=1&t=61468
mitsugto Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Høres ut som motstand problemer... viewtopic.php?f=1&t=61468 Motstanden kjøpte jeg ny og original, betalte kr.1089......men alt er som før, ingen forandring. er det mulig at motstanden jeg kjøpte er defekt.....selv om den er ny?
mitsugto Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 jeg bytta det såkalte "pinnsvinet" på gamle e39'en jeg hadde. men da blei alt bra igjen. ta en tlf til Gs bildeler å prat med en av verkstedgutta avd bud. dem har peiling "pinnsvinet" eller motstanden kjøpte jeg ny og original.....men alt er som før...ingen forandring. kan motstanden være defekt selv om den er ny????
mitsugto Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 nå oppdaget jeg at lyset på "varmeapp display" og "vifta" slår seg av etter noen minutter. MEN, MEN........når jeg åpner døren, slår seg "vifta" og "lyset på varmeapp display" PÅ. HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå