norstar Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 hei er ny på dette forum og tenkte dette var plassen å få hjelp. saken er at airbaglampen og lampen for belte har begynnt å lyse , noen som har vært borti dette? har prøvd å ta bort minus på batteriet i noen minutter men til ingen hjelp. hadde et tilsvarende på problem på min forrige touran som jeg slettet med diagnose verktøy, noen som vet om et greit diagnose verktøy til bmw evt link takknemlig for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag sverre lange Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 ang airbag har jeg hørt at det er en kobling under det en sete( husker ikke fører eller passasjer) som er veldig lett og "sparke"løs... kan være denne som har dårlig kontakt... Gjelder forøvrig E39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norstar Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 såg under sete men alt så greit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norstar Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m tech Andreas Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Hei og velkommen til bimmers ;P Dette spørsmålet har blitt tatt opp her mange ganger. søk på brukermenyen der finner du mange som har dette problemet. Men uansett. Mangeee som har dette problemet deriblant meg Det kan være setebeltestrammer eller sensormatte under passasjer setet som er gåan. Ta diagnose på ditt nermeste BMW verksted så finner de ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norstar Skrevet November 29, 2015 Forfatter Share Skrevet November 29, 2015 Sliter med feil på airbagsystemet fortsatt. Feilkode 93b3 93ac Noen som har vært borti disse feilene??? RobbinMatre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobbinMatre Skrevet September 25, 2017 Share Skrevet September 25, 2017 Hei, Jeg har samme feilkode som deg (93B3) på min BMW e91. Har du funnet ut av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå