frufeed Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Vurderer anskaffelse av stasjonsvogn. Krav/ønsker (fet skrift = must!): - Manuell gir - Minst 320i bensin/325d - Oppvarmede seter - 2-soners klimaanlegg (Air Condition) - Sportseter (alle "vippe"-mulighetene, elektrisk sete m. memory = ) i stoff/del-skinn (hel-skinn kan vurderes) - Mørkest mulig farge er å foretrekke. Hvitt, grått eller beige skinn er IKKE aktuelt (og heller ikke andre farger)! Kun svart hvis hel-skinn. Vader er et stort pluss! Ang. interiøret ellers er det likedan mørkest mulig som gjelder. Lister etc. med tre-finish er IKKE aktuelt! Finnes mye forskjellig hva ang. interiør, så nytter ikke å skrive alt som er bra/dårlig. - Firehjulsdrift kan vurderes - Avtakbart hengerfeste - Parkering-sensor - El.vinduer x4 (Minst de framme) - Originalt farga glass - Kjørecomputer - Midt-armlene - Multifunksjonratt - Fjernstyrt sentral-lås - Takluke Jo mer M-tech jo bedre, hehe. Har funnet ti biler som ca. oppfyller spesifikasjonene på finn.no. Andre aktuelle kandidater...?
frufeed Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 5-serie touring kan vurderes... Med forsatt samme krav.
spruddel Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Tja, min er jo innenfor kravene dine vel, men har ikke tenkt å selge, selv om alt er jo til salgs for rett pris. Men det er noe over det du tenkte i første omgang
frufeed Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Tror nok ikke at vi får mer lån Men har du ikke 1-soners klima...?
spruddel Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Får ikke annet på E46 så vidt jeg vet? Dessuten er det vel ikke så ofte man bruker det i så stor grad. Har aldri hatt problemer med det.
frufeed Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Har vært litt forvirra når jeg ser på annonser på finn. Noen har nemlig to "skalaer" på kjørekomputerskjermen. Vil nok tro at det går, vi har jo 2-soners på vår 91-mod Vi får kjøre innom Bavaria en dag, og bli helt kloke!
spruddel Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Ja, er det på E36 osv, men tror de ikke hadde det på E46. Titter litt nå.. Sett gjennom en del på finn nå.. Kan du vise meg et bilde av en med to skalaer?
frufeed Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Ikke sikkert at det har vært på E46 altså... Skal ikke påstå noe Ser på E91, og femmere òg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå