enoxn Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Når jeg setter igang vindusviskerene så går dem som vanlig, går ned i bånn av ruta, også litt opp igjenn. :s Rele eller noe?
LK Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Lest denne? http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=214310
biglake Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Hei Hadde også dette problemet for 1mnd tid siden (regnet mye på langtur). Pusser gikk normalt ved bruk, men når den stoppet så gikk den helt ned og så 5-10 grader opp igjen (dette varierte). Neste dag og siden har de vært OK, så det tyder nok på at hos meg har det vært en elektrisk og ikke mekanisk feil.
enoxn Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Samme som det er på min, lurt på Relè eller sånn til motoren. Men usikker, vet liksom ikke heelt hvor den skal stoppe :s
Hawkon88 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Enten er det reeleet (sitter på høyre side av bilen uten en boks med et filter i) Det er to rele som styrer greiene. Du må/bør bytte begge to i samme slengen. Er det ikke rele, er det sannsynligvis vindusviskermotoren. Sitter under venstre vindusvisker arm. En del knot å bytte denne. Jeg betalte ca 1200,- for en brukt en hos GS. Ny koster de over 3000,- mener jeg å huske. Bytt stag mellom vindusviskerne i samme slengen som du bytter motoren, da disse har en tendens til å hoppe av etterhvert.
Johannes1993 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 hadde nettopp problem med at viskerene stoppet på feil sted, Som han linket i tråden lenger oppe, da måtrte jeg bare løsne mutteren på toppen av visker motoren, Starte den så de gikk seg løs, også skyve viskerene til den posisjonen jeg ville dem skulle stoppe i. Dette funket fint, Tar 5 min å teste Anette Augustinussen reagerte på dette 1
enoxn Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Kan tenkes, men tror feilen ligger et annet sted, men får vel prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå