Ole92 Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Da har jeg skaffet meg en "ny" Touring da den gamle ble solgt! Bilen har gått 301 000 km nå men føles utrolig bra da denne bærer preg av og blitt tatt vare på! Noe som sitter på bilen er, Sota DE fram, senket (godkjent) og scorpion eksos Her er noen dårlige bilder, bedre kommer senere! Hjula ser helt rare ut her men, og jeg klarte ikke og holde kamraet helt stille, beklager! Også et kjedlig motorrom bilde! Planene videre er -IS leppe -Ta den rusta som er -Ha på Hartge felgene når sommeren nærmer seg! -Har også veldig lyst på m-tech interiør -Vurdere også denne diesel frontplaten etterhvert da denne ikke er helt bra! Noen Innspill på hva mer som kan gjøres uten at det blir for overdrevet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Sleng på noen MHW baklykter i tillegg på lista di, så er du i mål Hvor havna gamlebilen da? Nytt og bedre liv, eller tvert om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Sleng på noen MHW baklykter i tillegg på lista di, så er du i mål Hvor havna gamlebilen da? Nytt og bedre liv, eller tvert om? Ja, glemte det! Men de er vansklige og få tak i så vi får se hvordan det blir En kompis som kjøpte bilen, og om den får et bra eller dårlig liv vil vise seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Grattis Ole Tips: Diesel frontplate IS-leppe Touringskjørt Plukk av camping-drageren MHW-lykter Rikelig senk Breie hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Ser bra ut denne da Ole "Inspeksjon" når jeg kommer hjem Og som du sier; Vi får se om gammel bilen får ett godt liv (var planene det i allefall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Grattis Ole Tips: Diesel frontplate IS-leppe Touringskjørt Plukk av camping-drageren MHW-lykter Rikelig senk Breie hjul Det meste som du skrev er på listen Touringskjørt står på den fra før av, og alt det andre blir vel, men er jo penger det står på såklart! Så får håpe lønna stiger ganske snart så blir det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Ser bra ut denne da Ole "Inspeksjon" når jeg kommer hjem Og som du sier; Vi får se om gammel bilen får ett godt liv (var planene det i allefall) Hehe, ja blir vel det Ja, vi får håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Grattis Ole Tips: Diesel frontplate IS-leppe Touringskjørt Plukk av camping-drageren MHW-lykter Rikelig senk Breie hjul det er jo det som er mest praktisk med en bil, så hvorfor fjerne det? jeg monterte det selv på min m535i hengerfeste er kjekt å ha, så behold det på bilen du vil ikke angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Jada, det er veldig funksjonelt, men om han på død og liv må dra henger så kan han heller komme og låne E91`n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 den var fin! Uvanlig tøft med hvit 325i touring:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 den var fin! Uvanlig tøft med hvit 325i touring:) Liker at den er hvit selv, har ikke sett så mange touringer med hvit Bare holde rusta unna så det ikke blir krokan-is tilslutt så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Holder på og monterer diesel fronten nå, men er utrulig dårlig passform? Noen fler som har vørt borti dette? Bilen har også fått på hartge felgene til sommern, bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Prøvde meg på noen bilder, men det vart vel så som så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Ble bra med diesel-frontplata.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Ble bra med diesel-frontplata.. Joda, vart ikke så værst. få på ei is-leppe og litt forskjellig så blir det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå