ok17 Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Hei. Ønsker å kjøpe en BMW 525i E34. med m50b25 motor. Må helst være kjørbar og ikke ha altfor mye rust, Men er interessert i alt. Ser helst at bilen står i nærheten av møre og romsdal. Send mail til atleok@gmail.com med info, bilder av bilen og hvor mye du skal ha. MVH Atle
espulus Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Har en kompis som skal selge sin E34 525i. Kan høre litt med han. VET at bilen har gått ett stykke, men er usikker på hvor langt. Den er kjørbar, og har heller ikke så mye rust! Bilen står i Nord-Trøndelag.
ok17 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Har en kompis som skal selge sin E34 525i. Kan høre litt med han. VET at bilen har gått ett stykke, men er usikker på hvor langt. Den er kjørbar, og har heller ikke så mye rust! Bilen står i Nord-Trøndelag. Kjempe fint det Hvor hen Nord-Trøndelag da? Mer info om den hadde vert fint! om rust, tilstand,kmstand osv....
espulus Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Den står på Stjørdal, ca 35. km nord for Trondheim! 2-3 timer fra deg? Skal komme tilbake med mer info Men har funnet ut at den har rullet i overkant av 300.000km, men er ingen tikking osv, så er fortsatt mye bil igjen. Den er tatt godt vare på. Kan se om jeg får fikset noen bilder av den!
ok17 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Den står på Stjørdal, ca 35. km nord for Trondheim! 2-3 timer fra deg?Skal komme tilbake med mer info Men har funnet ut at den har rullet i overkant av 300.000km, men er ingen tikking osv, så er fortsatt mye bil igjen. Den er tatt godt vare på. Kan se om jeg får fikset noen bilder av den! hvordan er det med skilter og sånn da?! Skal til trondheim imorra! hvor mye skal han ha? send meg tlf nrm hannes på pm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå