No SwEaR Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Hei! Som topic sier så har jeg startproblemer, har søkt på forumet her angående et lignende problem men tror det er best å lage et nytt emne. skulle dra fra jobb i dag, og satte meg inn i bilen, men starter gikk ikke rundt, alle lys er tent når jeg prøver å starte, så den har nok strøm. tenkte først startsperre, men kan trillstarte bilen. starteren lager ikke en eneste lyd, ikke ett klikk engang. så lurer veldig på hva dette kan være? noen som har opplevd noe lignende?
Bmw_325i_ Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 hører ikke klikking i innslaget engang? såfall kan det være innslaget ditt som er dårlig.
No SwEaR Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 gullsakar: selvfølgelig har jeg tenkt på det, men tenkte kanskje det kunne være noe annet også, er alltid mye rart som kan skje. bmw_325i_: hører ingenting, får vel bare få tak i en annen starter å sjekke men takk for svar
enoxn Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Hehe, hadde samme problemet på e34 min, fikk trilla den igang, kjørte et stykke, også var alt bra igjen. xp Evt sjekk batteri, og er det bra ville jeg nok byttet starter.
killarinc Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Første du burde sjekke er om stareren din får strøm. Gjør den det så er den gåen. Får den ikke strøm er det bare og begynne og feilsøke
No SwEaR Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 jeg har full defa pakke.. kan startsperra ha slått inn ? det er montert en lampe nederst i venstre hjørnet av frontruta, før dette skjedde så blinket den når jeg åpna døra og når jeg starta. men nå så lyser den bare rødt hele tiden i stede for blinkingen.. men er også rart at jeg kan starte billen om det skulle vært startsperra..
No SwEaR Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Det var defa'n som kuka, problemet er løst nå takker for alle forslag, bimmers er alltid til hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå