Emihol1 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 tenkte å lage en liten prosjekt tråd jeg også, ikke store "prosjektet" men litt blir det da går fortiden skole så ikke så alt for mye tid eller penger. er forsåvidt første bil, så dette er ganske nytt for meg. Ting som skal gjøres: x=gjort (x) - sote vindu ( bare sideruter bak, alle vindu skal bli sotet. ( ) - deamon \ angle eyes frontlykter ( bestillt ) (x) - sotede baklykter (LED) ( ) - sotede tåkelys ( ) - byttebakre del av kanaler, bortrusta.. (x) - anlegg ( boss monoblokk 1400w rms, 4ohm. 2*12 kenwood, 700 w * 2 rms ) (x) - m50b25 turbo under bygging.. bare å stille spørsmål og komme med forslag. bilde fra jeg hentet bilen
Emihol1 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 kommer update senere ikveld. har ikke skrevet noe hær, men kommer en stor oppdate. m50b25 ble hentet forrige helg, å har påbegynt turbo på den. )
Rønningen Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Følger med! Vil gjøre dette selv snart, så greit å se åssen andre gjør det før meg
Emihol1 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Følger med! Vil gjøre dette selv snart, så greit å se åssen andre gjør det før meg goodie! skal prøve å vise og forklare så godt som mulig. men ikke veldig mye peiling selv, da jeg bare er 17 år. men skal nokk klare å få til et brukbart bygg fordet
Rønningen Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Mye effekt satser du på? kjøre original innmat?
Emihol1 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 satser på "bare" 250hk-270hk, med orginal innmat.. ( fåreløbig )
Emihol1 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 er litt sen med updates.. er optatt med skole på dagtid, å på kvelden er det ute i verksted å skru..
Emihol1 Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 da skal jeg prøve meg på en update. er gjort veldig mye siden jeg begynte. planen var først å bytte clutch på b20 motoren, men da jeg hadde begynt, å vært mye plaget, kom jeg over en b25 motor i god stand. motoren en m50b25 som sto i tysfjord. 115k på telleren, porta og chippa med grenrør. fikk motoren veldig billig, så kjørte 120 mil for å hente denne. nye LED baklykter. Gammel motoren på vei ut. var alene når jeg tok ut motoren, og tok den ut med gearkasse på. eneste jeg hadde til å plokke ut motoren var to jekk stropper. stramme maks på en, stramme opp den andre, slipe den første igjen.. osv. tok litt tid
Emihol1 Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 nymotoren, da den akuratt var kommet inn i garasjen. grenrør begynte å demontere ny motoren med en kompis. topp pakkningen var gåen, så bare å starte demonteringa.
Emihol1 Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 topp deksel av første kam ute kammer og topp plokket av toppen plokket av var absolutt null slitasje i blokka. var så bra at man kunne se kryss-honingen i alle sylindrene, så må vel si det er bra da.
Rønningen Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Vell, nå er det hvertfall kammene du har skrudd av, ikke veiva, den ligger i bunnen Men keep going, Turbo å slikt har du planer om?
Pernezz Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Veiver er demontert skriver du..? Du mener vel strengt tatt kammene..??
Emihol1 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Vell, nå er det hvertfall kammene du har skrudd av, ikke veiva, den ligger i bunnen Men keep going, Turbo å slikt har du planer om? uups, gikk litt for fort når jeg satt å skrev i går.. blir i første omgang kina kit. har chip, og tillegs sprut liggende, så får se hva det blir til. har forsåvidt en støpejerns manifold å en holseth turbo liggende, så er igrun ikke sikker på hva som blir opsettet. time will show!
Emihol1 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Veiver er demontert skriver du..? Du mener vel strengt tatt kammene..?? kammer ja, gikk litt fort i svingene når jeg skrev.
Emihol1 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 skal ned på posten å hente deler i løpet av dagen. topp pakkning, bolter og diverse små ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå